Friday 6 April 2012

Eco Friendly



1) stella vardaki photography 



Η φύση είναι η ανάσα μου,  και πολλές φορές η έμπνευση μου.  Ένα τεράστιο παράθυρο στο φως.  Το οξυγόνο μου.
Πολλές φορές μια μικρή βόλτα λίγα χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου,  για μένα σημαίνει πολλά!  Ιδιαίτερα αν κρατάω μαζί μου τη nikon μου (έχω υποσχεθεί πως δε θα το ξανακάνω ποτέ χωρίς αυτήν),  και έτσι έχω την ευκαιρία και να ζήσω την κάθε στιγμή μου διπλή και τριπλή αλλά και να καταγράψω με το φακό μου,  όποια ομορφιά βρεθεί στο δρόμο μου..






2) StellaCreations



Το κολιέ μου,  είναι φτιαγμένο από χειροποίητες κλωστένιες χάντρες σε πράσινους ανοιξιάτικους τόνους τοποθετημένες σε χρυσή αλυσίδα και είναι αρκετά μακρύ ώστε να φτάνει σχεδόν στο ύψος του στήθους.. για περισσότερες πληροφορίες εδώ   και εδώ 

επίσης στο mail selinicreations(papaki)yahoo.gr

2 comments:

Lorraine Young Pottery said...

How fresh looking!

xxx Lorraine xxx

Litsa said...

Ομορφιές βλέπω! Η εικόνα καταπληκτική, πραγματική ανάσα!
Το κολιέ τόσο όμορφο, δίχως πολλά πολλά, λιτό κι όμως τόσο ελκυστικό!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...