Monday 29 August 2011

red roses crochet brooch and red fall leaves

Απόγευμα ενός Αύγουστου που βαριανασαίνει..  ο καιρός έχει αλλάξει..  η υπερβολική ζέστη έχει δώσει τη θέση της στη δροσιά..
Η εικόνα της θάλασσας μοιάζει μακρινή..  οι μέρες στο νησί σχεδόν ξεχάστηκαν αλλά έχουν μείνει μέσα μας σαν αύρα..  σαν χάδι..

Σου είπα θέλω να πλέξω..  ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα που να μου θυμίζουν εκείνα τα φρεσκοκομμένα από τον κήπο της γιαγιάς!  Το πλέξιμο είναι μαμαδίστικη αίσθηση..  ταιριάζει πολύ με μουσική από το ραδιόφωνο..  παίζει το αγαπημένο μου.. Ταιριάζει και με σκέψεις στο παρελθόν..  νοσταλγία..

Θέλω χρώματα φλογερά..  να μου φτιάχνουν τη διάθεση..  θέλω βυσσινιά και κοραλένια και κατακόκκινα..  σα τα χρώματα των χειλιών..
Ήταν γλυκός φέτος ο Αύγουστος..  σα να μας σκέφτηκε,  σα να μας υπολόγισε,  σα να μας σεβάστηκε..
Περίεργος μήνας.  Παρεξηγημένος.  Αργός.  Καφτός.
Όμως με Τέλος..
Ένα τέλος που δίνει τη θέση του σε μια νέα αρχή..  δροσερή,  λίγο πιο μουντή,  λίγο πιο απαλή,  φθινοπωρινή..
τα κοσμήματα μου θα τα βρείτε στο Εtsy εδώ 
και τις φωτογραφίες μου εδώ

4 comments:

OnePerfectDay said...

They're lovely!
I love the reds!!

creationsbyeve said...

I love this brooch!!!

antigoni said...

lovely brooch..!!!

fish eye said...

thank you girls !!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...